Wady fabryczne regularnie pojawiają się nawet u największych producentów samochodów, gdy ich charakter wpływa na bezpieczeństwo jazdy, najczęściej w celu ich usunięcia, organizuje się akcje naprawcze. Zakrojona na globalną skalę akcja serwisowa BMW, w jednej z jej ostatnich odsłon, dotyczy modułu EGR, decydującego za prawidłową recyrkulację spalin w silniku, jego nieszczelność może w ostateczności doprowadzić do pożaru. Producent wyraźnie podkreśla i uspokaja, iż ryzyko płonącego silnika jest minimalne, jednak znikomość zagrożenia, nie powinna wpływać na odwlekanie w czasie naszej decyzji o dodatkowej wizycie przywoławczej na koszt producenta. Przytaczana akcja serwisowa BMW od strony informacyjnej, również przebiega zgodnie z branżowymi standardami, tam gdzie to możliwe klienci otrzymują wiadomości listownie, z precyzyjnym wyjaśnieniem źródła problemu i wiążącego się z nim zagrożeń. Koszty serwisowania w autoryzowanych punktach ASO pokrywają producenci, mający dużą liczbę dodatkowych zleceń.